Dodanie a vrátenie tovaru

Dodacie lehoty pri doručení na Slovensko:

  • Na nasledujúci pracovný deň. Platí len pri objednávke prijatej do 11:00 hodiny pracovného dňa a v prípade platby kartou, online prevodom, alebo vopred pri prevzatí, čiže na DOBIERKU. Pri platbe bankovým prevodom sa dodanie tovaru predĺžuje z dôvodu medzibankového prevodu o 1-2 pracovné dni (v závislosti od banky zákazníka).

  • Doručenie prostredníctvom Slovenskej pošty, kuriérom GLS, alebo na odberné miesto Zasielkovňa / Packeta.

Poštovné a balné:

  •  ZDARMA u objednávok v celkovej hodnote tovaru nad 70,- € (pri platbe vopred).  
  • V prípade platby na DOBIERKU účtujeme doplatok 1,50€ do hodnotyobjednávky 120€, alebo doplatok 2,80€ pri hodnote objednávky od 120,01€ do hodnoty 200€ . Platba dobierkou je možná do sumy objednávky 200 €. Pri vyššej sume je možná dobierka dohodou.
  • zaslanie kuriérom GLS je ZDARMA pri hodnote objednávky nad 70 €, pri hodnote tovaru do 70 € za poplatok 3,50 €.
  • Cena prepravy pri hodnote objednávky do 70€ : 2,50 € 

Doručenie do Českej republiky:

  • Na 3-5 pracovný deň (pri objednávke prijatej do 11:00 hod. pracovného dňa)

  • Doručovanie prostredníctvom Slovenskej pošty a služby PACKETA.

Poštovné a balné:

  • pri hodnote objednávky nad 40,- EUR cez službu ZASILKOVNA / PACKETA: pri platbe prevodom ZDARMA. V prípade dobierky doplatok 1,50 EUR.
  • Slovenskou poštou do ČR: 2,40 € Pri platbe bankovým prevodom na bankový účet vedený v Českej republike

Doručenie do EU:

cena na vyžiadanie podľa cennika prepravnej spoločnosti Packeta.

 

Dostupnosť tovaru:

Skladom : tovar máme skladom. Dodanie do 1-2 pracovných dni

Do 10 dní : tovar je skladom u dodávateľa. Dodanie do 10 pracovných dní.

V prípade dlhšej dodacej doby bude zakaznik bezodkladne informovaný.

 

 

Vrátenie tovaru - garancia spokojnosti

Kupujúci je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 30 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa § 10 zákona č. 108/2000 Z.z.. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Kupujúci je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru.

Ustanovenia v tejto časti výslovne neplatia pre právnické osoby a pre fyzické osoby–podnikateľov ako aj fyzické osoby–nepodnikateľov nespĺňajúcich vymedzenie v zákone č. 108/2000 Z. z.

2. Kupujúci uplatňuje svoje právo odstúpiť od zmluvy výhradne písomne, a to prostredníctvom doporučenej pošty zaslanej na adresu sídla uvedenú v kontakte, alebo e-mailom na adresu: info@eluxe.sk alebo iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy.

3. Vzhľadom k tomu, že v prípade odstúpenia sa zmluva od začiatku ruší, vrátia alebo nahradia si zmluvné strany všetky vzájomné prijaté plnenia. Tovar je možné odoslať cez odberné miesta PACKETA (postup viď. nižšie).

Tovar môžte odoslať aj Slovenskou poštou na adresu

 JBB Trade, s.r.o.

P.O.Box 84

080 01 Prešov

Ponúkame možnosť vrátenia tovaru cez pobočky siete PACKETA za zvyhodnenú cenu 2,50€, poplatok za zaslanie nehradíte v pobočkách Packety, bude vám odpočítaný zo sumy vráteného tovaru. V prípade záujmu nás kontaktujte emailom na info@eluxe.sk. Následne Vám zašleme prepravný kód, resp. prepravný štítok. Balík odovzdáte na ktoromkoľvek výdajnom mieste PACKETA (Zasielkovna).

Vrátený tovar by mal byť:

  • nepoužívaný

  • nepoškodený

  • kompletný (vrátane príbalového letáku, návodu na použitie a pod.)

  • spolu s dokladom o kúpe

  • V pôvodnom obale s neodstranenými foliamy a štítkami 

Pokiaľ si tovar nechcete nechať, neodstraňujte z neho fólie a štítky !

Vrátenie tovaru v inom stave ako bol odoslaný, môže viesť k zníženiu sumy na vrátenie.

 

Tovar vyššej hodnoty odporúčame poistiťZásielky na dobierku nepreberáme. Kúpnu cenu tovaru Vám vrátime prevodom na Vami určený bankový účet (pokiaľ sa spolu nedohodneme inak), a to najneskôr do 15 dní v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona.

4. V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, uhradí kupujúci predávajúcemu náklady, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu.

5. V súlade s § 12 ods. 5 vyššie uvedeného zákona kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:

• poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom kupujúceho pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy,

• predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.

Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať:

 

  • Tel.:  0940 777 230

  • E-mail: info@eluxe.sk

  • Pondelok - Piatok  od 09:00 - 17:00

eLuxe.sk nájdete na GLAMI.sk